با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
طبقه‌بندی خدمات دانشی کسب‌وکار با متمایز ساختن پایگاه‌ دانش (تحلیلی، ترکیبی، نمادی)

مریم قلی‌زاده؛ محمدعلی سرلک

دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28) ، آبان 1398، ، صفحه 147-168

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.50190.3918

چکیده
  خدمات کسب‌وکار دانشی (کیبس) با ایفای یک نقش مهم در سیستم‏های نوآوری شناخته می‏شوند. با این حال، تحقیقات پیشین عمدتاً با کیبس به‌عنوان یک گروه همگن برخورد کرده است؛ حال زمان آن است که درک بهتری از تنوعی صورت گیرد که در میان کیبس وجود دارد. هدف اصلی این پژوهش، طبقه‌بندی خدمات دانشی کسب‌وکار با متمایز ساختن پایگاه دانش (تحلیلی، ترکیبی، ...  بیشتر